مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 09:502020-03-01پزشكي

دریافت کمک های مردمی برای تهیه اقلام بهداشتی و یکبار مصرف


فرماندار لاهیجان از دریافت کمک های مردمی نقدی و غیر نقدی جهت تامین لوازم بهداشتی و حفاظت شخصی خبر داد و تصریح کرد: از فردا اقدام به توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در داروخانه ها خواهیم کرد.

- ایسنا/گیلان فرماندار لاهیجان از دریافت کمک های مردمی نقدی و غیر نقدی جهت تامین لوازم بهداشتی و حفاظت شخصی خبر داد و تصریح کرد: از فردا اقدام به توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در داروخانه ها خواهیم کرد.

سیداسماعیل میرغضنفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان لاهیجان جهت مقابله با کرونا، اظهار کرد: شهرداری لاهیجان از دومین روز شیوع کرونا در گیلان اقدام به گندزدایی و سم پاشی معابر و اماکن عمومی شهر کرده است و این کار همچنان ادامه دارد.

وی از دریافت کمک های مردمی نقدی و غیر نقدی جهت تامین لوازم بهداشتی و حفاظت شخصی خبر داد و تصریح کرد: با کمک مردم و NGO ها اقدام به خرید ماسک و دستکش و تهیه لباس های یکبار مصرف کردیم تا در اختیار کادر درمانی قرار گیرد.

فرماندار لاهیجان از افزایش کنترل بر بازار و اصناف خبر داد و اضافه کرد: نانوایی ها برای تهیه و توزیع نان براساس محدودیت های بهداشتی عمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت کمک های مردمی برای تهیه اقلام بهداشتی و یکبار مصرف

دریافت کمک های مردمی برای تهیه اقلام بهداشتی و یکبار مصرف